1 OP 1 | 4 DAGDELEN | IN LEEUWARDEN | € 550,-

ENERGIE VOOR JE BEDRIJF

Mag ik je wat vragen? Een best confronterende vraag misschien?

Loopt jouw bedrijf goed genoeg?

Ik ontmoet namelijk best veel ondernemers. Ze hebben het allemaal druk, zijn ‘goed bezig’ en hebben mooie klussen. Maar tegelijk ontmoet ik ook best veel ondernemers die achter de schermen aangeven dat ze helemaal niet zo lekker in hun vel zitten. Dat het moeizaam gaat, dat de trein doordendert maar dat ze eigenlijk het gevoel hebben dat ze niet weten waarheen, of weten waarom.

Herken je dat?

Kan het dan ook zo zijn dat je echte probleem niet zit in je marketing, in de tools die je moet kiezen of de technieken die je al dan niet moet uitbesteden of die je jezelf – dat kan er ook nog wel bij – moet aanleren?

Dat het echte probleem zit in het ontbreken van een doel waar je zelf echt blij van wordt, en op een manier waarvan je weet dat je er blij van wordt?

 

Even een voorbeeld

‘Vroeger’ maakte ik vaak websites voor klanten. Zij waren geen vormgevers, ik wel. Maar in de gesprekken ging het niet om de indeling, of de grootte van de letter. In de gesprekken ging het om veel crucialere zaken. Wat bied je aan en voor welke prijs Welke klanten trek je daarmee? En de belangrijkste: is dat ook wat je wilt?

Daar zit de kloof

De kloof zit tussen ‘doen wat de markt vraagt’ en ‘doen waar je zelf gelukkig van wordt’. Bij het eerste verdien je geld. Bij het tweede gaat je energie stromen. Wordt je blij, krachtig, vrolijk. En trek je op die manier ook klanten die net zo goed geld opleveren.

Dat lukt niet als je vastzit.

Of als je niet helder hebt wat dat aanbod is voor die leuke klant. Je roept bijvoorbeeld dat je graag online programma’s wilt aanbieden, maar word je daar zelf ook blij van?

Ik bemoei me niet met jouw businessmodel. Maar ik kan je wel helpen om duidelijk te krijgen waar jouw eigen passie ligt, in welk product en welke werkwijze. Zodat het past bij jouw leven, waarbij geluk en blijheid de basis zijn voor al het andere.
En het fijne van mijn achtergrond, is dat ik je daarna kan helpen om het te vertalen naar je aanbod. Om het te laten zien aan anderen, op een manier dat je precies de juiste doelgroep aantrekt. In dat tweede stuk van mijn coachingstraject maken we samen bijvoorbeeld je logo, je huisstijl of je hele website.

 

Wat gaan we doen?

Eerst gaan we je missie ontdekken, je aanbod daarop afstemmen en de sfeer bepalen die bij jou past. Daarvoor gaan we vier keer aan de slag. Ik bereid het voor, jij reserveert je tijd en al pratend, puzzelend, met voorbeelden en opdrachten, komen we tot de kern. Jouw kern. Reken voor die vier coachingsdagen een traject van vier weken.

Aan het eind heb je helder:

  • wat belangrijk is voor jouw leven en hoe je bedrijf daarin past
  • welke waarden je daarvoor moet inzetten in je communicatie
  • hoe je dat vertaalt in je uitstraling online, op print en in real life.

 

Wil je meer?

Dat kan. Dan kies je een extra module om het af te maken. Ik kan maatwerk leveren, of pakketprijzen maken, maar in het kort komt het hierop neer:

  • Een complete website erbij, opgemaakt en wel, voor € 350.
  • Een logo, visitekaartje en briefpapier in sfeer met alle bestanden, voor € 350.
  • Alleen een logo in jouw stijl en huiskleur, voor € 250.

 

En de rest?

Het basiscoachingstraject van vier dagen kost € 550,-. Die heb je nodig om de modules te kunnen doen. Speelt er meer en wil je tegelijk aan de gang met het sturen in je privéleven, kijk dan even of je niet liever eerst de cursus ‘Trek je eigen plan’ bij mij wilt volgen.

 

Alleen een website?

Daar doe ik niet meer aan. Van een gewoon goede website wordt jij namelijk geen blijer mens. Hoogstens een drukkere ondernemer. Dat is ook leuk, maar voor mij werkt het alleen als ik mijn klanten ook kan helpen om blijer te worden. Daar hoort een website bij die meer is dan een mooi plaatje, maar echt uit jouw kernwaarden komt, past bij wie jij bent, diep van binnen. Dan gaat zo’n site ook gewoon jarenlang mee, in de basis.

 

Is dit iets wat jou trekt?

Laten we dan even bellen om te kijken of we ook echt de klik hebben. Ik heb zelfs een gratis keukentafelgesprek in de aanbieding, maar eerst even gewoon bellen werkt ook prima. Bel jij mij, of bel ik jou? Laat dan hier je telefoonnummer even achter, met je naam en de naam van je bedrijf.

Twijfel je nog? Misschien wil je dan eerst wat meer lezen over mij, of bekijk nog even mijn portfolio.